GESLAAGD!!!

Na een paar stressvolle dagen door de gestolen examens heb ik super goed nieuws, want onze oudste dochter is geslaagd voor haar VWO-examen!! We zijn door het dolle heen!

Toen ze naar de middelbare school ging, had ik twijfels over deze keuze, maar ze wilde het zo graag…haar motivatie was groot. Ook door de jaren heen heb ik twijfels gehad over het feit of het niet te hoog gegrepen was, maar ze heeft laten zien dat je met de juiste motivatie op het juiste moment ver kan komen.

Home & Lifestyle

Ik heb al die jaren tegen haar gezegd dat wanneer zij in één keer zou slagen, ik een hele, hele diepe en respectvolle buiging voor haar zou maken en dat heb ik zojuist gedaan!! We zijn zo trots!

Hier een foto van onze dochter, een paar weken geleden in onze tuin en helemaal klaar voor de prom-night van school. Ze zag er prachtig uit!

Home & Lifestyle

Lieve L.isanne, van HARTE gefeliciteerd…je hebt een geweldige prestatie neergezet!! We gaan lekker feesten en vakantie houden…na de zomer denken we pas weer aan school!

Uiteraard bij deze ook onze hartelijke felicitaties voor alle andere examenkandidaten die zijn geslaagd…wees trots op jezelf!

Ik wens iedereen een fijn weekend en mocht ik de komende dagen iets minder komen buurten, dan weten jullie wat mij van het bloggen houdt!

Liefs, Ingrid
You have read this article Feest with the title GESLAAGD!!!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/06/geslaagd.html. Thanks!

No comment for "GESLAAGD!!!"

Post a Comment