Grèspot…

Met moederdag kreeg ik van mijn lieve dochters een enveloppe met geld cadeau, met het opschrift dat ik dit naar eigen wens bij De Potstal mocht besteden (om naar de vernieuwde website van De Potstal te gaan, klik hier). Van zo’n cadeau word ik altijd blij en op de eerste beschikbare vrije dag reed ik dus meteen die kant op. Het was al even geleden dat ik er was geweest en er waren open dagen in de winkel met als thema high tea.

Home & Lifestyle

De stalen pin waarmee de krans in de vensterbank staande wordt gehouden heb ik voorzien van tillandsia, anders oogt het zo onvriendelijk ;-).


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Doordat ik niet al teveel tijd had, heb ik van de high tea weinig meegekregen maar het geld van mijn dochters is goed besteed. Ik wilde al langere tijd graag een grèspot en vond een mooi exemplaar voor een aardige prijs. Dat laatste had waarschijnlijk ook te maken met het scheurtje aan de bovenzijde, maar ik stoorde mij er niet aan…ik vind het zelfs wel iets hebben. Ik ben er hoe dan ook erg blij mee, de grèspot kreeg een mooi plekje op de houten bank voor het raam.

Mijn dochters voelden zich nogal schuldig omdat ze een enveloppe met geld geen leuk cadeau vonden, maar ik kon mij er prima in vinden. De reden was heel acceptabel (de oudste was erg druk met de voorbereidingen voor haar examens) en bovendien hoeft al die poespas met moederdag  van mij helemaal niet zo.

Aanstaande donderdag hoort onze oudste dochter of ze geslaagd is voor haar VWO-examen! Het gaat er echt om spannen en als we er aan denken, slaan bij ons de zenuwen al toe. Ik hoop toch zo dat we donderdag 100 gaten in de lucht kunnen springen van opluchting en blijdschap! Spannend dus!

Liefs, Ingrid


* Gisteren heb ik de mogelijkheid om anoniem te kunnen reageren uitgezet, er kwam zoveel spam via deze optie binnen! Mocht je toch iets willen weten of willen vragen, dan kun je mij bereiken via mijn e-mail adres, te vinden in de sidebar hier op mijn blog.

* Mocht je nog gebruik willen maken van de actie 6 halen = 5 betalen in mijn kaartenwebshop, wees dan snel...de actie loopt tot en met 15 juni aanstaande.

You have read this article De Potstal / Woonkamer / Woonwinkels with the title Grèspot…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/06/grespot.html. Thanks!

No comment for "Grèspot…"

Post a Comment