Koffietijd…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Nu de vakantie dichterbij komt, raakt de agenda steeds voller…dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn, maar het is even niet anders.

Sommige vrienden/vriendinnen heb ik te lang niet gesproken en om te voorkomen dat het er door de vakantie wéér weken niet van komt, heb ik inmiddels de nodige afspraken gemaakt. Dus al drink ik het zelf niet, de komende weken heb ik regelmatig "koffietijd"…momenten om (in alle rust en naar ik hoop in de tuin, genietend van de zon) even bij te kletsen, voordat iedereen op vakantie gaat...

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Liefs, Ingrid

***
You have read this article Genieten / Vriendschap with the title Koffietijd…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/06/koffietijd.html. Thanks!

No comment for "Koffietijd…"

Post a Comment