Amaryllisbol…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
In de herfst koop ik meestal een amaryllisbol. Niet alleen de bloem ervan vind ik mooi, ook de bol op zich is heel decoratief.

Ik heb ooit een oud cakeblik op de kop getikt, daar ligt de amaryllisbol nu in, samen met een paar mosbolletjes en enkele kastanjes.

Ik ben er vanuit gegaan dat ik een bol met witte bloem heb gekocht, maar inmiddels begin ik te twijfelen. Volgens de kassière bij het tuincentrum is dat namelijk niet altijd aan de buitenkant te zien.

Alhoewel ik nog niet weet of  ik de bloem zal laten opkomen (de witte variant vind ik wel erg mooi), gaat ie er bij een rode bloem sowieso af…dat is gewoon niet mijn smaak. We wachten af, het wordt bijna een spannend verhaal ;-).

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Ik wens iedereen een hele fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen with the title Amaryllisbol…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/10/amaryllisbol.html. Thanks!

No comment for "Amaryllisbol…"

Post a Comment