Annabellen…

Het mooie van de herfst zijn onder andere de geschenken die de natuur ons geeft. In onze voortuin staan veel annabellen en alhoewel een deel van de bloemen toch iets teveel te lijden heeft gehad van de felle zonnestralen van deze zomer, waren er toch een aantal bloemen die er nog mooi uitzagen.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Wat is er dan leuker om de bloemen af te snijden en binnen in een mooie pot te zetten? Ik heb de annabellen meteen laten drogen en hoewel dat nog wel eens verkeerd uit wil pakken, lijkt het deze keer goed te gaan.

Home & Lifestyle
De pot staat aan het einde van de eettafel, op een stoere en grote broodplank. Omdat we meestal met vier personen aan tafel zitten maar een zespersoons tafel hebben, kan het bijna altijd blijven staan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Op de broodplank vind je meerdere decoraties, ik vind de combinatie tussen verschillende materialen persoonlijk erg mooi.

Home & Lifestyle
Wat heeft één bloem van de annabel toch veel blaadjes! Ik ben blij dat de bloemen mooi ingedroogd zijn, zo kunnen we nog maanden plezier hebben van wat de natuur ons nu geeft.

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

* Kort na het plaatsen van deze post las ik de post van mijn lieve blogvriendin Madelief, waarin ze het droevige nieuws vertelt dat haar man Jan is overleden. Hoewel ik wist dat Jan ernstig ziek was, is het de laatste weken hard gegaan en slaat dit hier in als een bom. Het doet zeer te lezen dat Madelief haar grote liefde los heeft moeten laten en zoveel verdriet moet ondergaan. Lieve Madelief, ik wil jou en jullie dochters enorm veel sterkte toewensen. Ik wens je alle kracht toe om zonder Jan verder te gaan!
You have read this article Bloemen / Herfst with the title Annabellen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/10/annabellen.html. Thanks!

No comment for "Annabellen…"

Post a Comment