Een blik in de tuin…

Toen ik jullie laatst onze nieuwe tuintafel liet zien, realiseerde ik me dat ik dit jaar vrij weinig foto’s van de achtertuin op mijn blog heb geplaatst. De zomer kwam pas op gang toen we naar Amerika vertrokken en bij terugkomst heb ik veel posten over onze reis gemaakt. Maar beter laat dan nooit en bovendien is een tuin in herfstsfeer absoluut nog de moeite waard.

Home & Lifestyle
Aan de zijkant van het huis kom je via de poort de tuin binnen. Wanneer je de deur van de poort opendoet, kom je eerst onder een kleine overkapping te staan. Sinds een paar jaar is het houtwerk donkergrijs van kleur en nog steeds ben ik erg blij met de kleurkeus die we toen hebben gemaakt.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Dit overdekte deel biedt in de zomer schaduw en we zitten hier lekker uit de wind. Bovendien is het een ideaal plekje om te stylen, het schilderstrapje staat er nog altijd, net als het belangrijke woord HOME aan de muur

Home & Lifestyle
Ook de tuinladder van de kringloop en de mooie potten van Room 17 (klik) vind je terug in de tuin. De potten laat ik nog even staan, maar zodra het gaat vriezen haal ik ze naar binnen.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Het blad is inmiddels al verder verkleurd dan op al deze foto's, die een paar weken geleden zijn gemaakt. Al zijn de lente en de zomer mijn favoriete seizoenen, depressief word ik gelukkig niet van de komst van de herfst. Je verandert het toch niet en elk seizoen heeft zijn mooie kanten.

Home & Lifestyle
Ik probeer ook dan altijd oog te houden voor mooie dingen en kijk hier…in dit verweerde voederhuisje zie je heel fijn de lijnen van een spinnenweb! Niet gezien tijdens het fotograferen, maar wel tijdens het maken van deze post. Een web…een kunstwerk op zich (ook in de herfst ;-))!

Liefs, Ingrid

You have read this article Groen / Herfst / Tuin with the title Een blik in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/10/een-blik-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Een blik in de tuin…"

Post a Comment