Snuffel…

Aangezien het vandaag Dierendag is, lijkt mij dit een goede gelegenheid om jullie eens kennis te laten maken met ons huisdier, met  Snuffel dus ;-).

Home & Lifestyle
Bij andere blogsters zie ik regelmatig hele lieve huisdieren voorbij komen en al leeft ons huisdier niet, Snuffel is ook erg lief en bovendien ontzettend makkelijk. We kochten hem jaren geleden toen de kinderen nog klein waren en ook al zijn zij inmiddels de kindertijd ontgroeid, toch is hij altijd gebleven.

Home & Lifestyle
Op de eerste foto had Snuffel nog niet zo in de gaten dat de camera op hem gericht was, maar op de tweede foto werd ie al alert.

Home & Lifestyle
Toen ik hem echter vertelde dat de foto’s op mijn blog zouden verschijnen, werd ie ineens heel verlegen ;-). 

Een lefgozer is het dus niet, maar Snuffel ligt hier al jaren op de bank en 
ik vermoed dat dat voorlopig ook nog wel zo zal blijven!

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

You have read this article Snuffel / Woonkamer with the title Snuffel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/10/snuffel.html. Thanks!

No comment for "Snuffel…"

Post a Comment