Christmas at home…

De afgelopen week heb ik enkele kerstversieringen in huis aangebracht. We hebben het rustig gehouden, de kerstboom staat en verder zijn het vooral aan kerst gerelateerde woorden die je terugvindt in huis. Blijkbaar heb ik daar iets mee ;-).

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Deze stoere Xmas-variant kocht ik op de Country & Christmas fair in Haarzuilen. Het staat op de plank boven de televisie en als het waxinelichtje in het huisje brandt, geeft dat een extra mooie sfeer.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Onze trouwe beer draagt tijdens deze dagen ook graag zijn kerstwens uit, net als vorig  jaar.

Home & Lifestyle
Ook gingen onze kerstkaarten vorige week de deur weer uit (klik), een hele klus maar ook erg leuk om te doen. Aangezien ik uiteraard niet alle lezers, trouwe volgers en stille volgers met een echte kerstkaart kan verblijden, maar ik mijn kerstwens wel naar jullie allemaal wil uitspreken, stuur ik de laatste foto bij deze virtueel naar jullie toe. Uiteraard in de hoop dat iedereen van warmte tijdens de kerstdagen en geluk en gezondheid in het nieuwe jaar mag genieten, maar ook met de wetenschap dat bij een aantal blogsters en lezers de feestdagen worden overschaduwd door zorgen en verdriet. 

Er zijn nog enkele kerstdecoraties die ik jullie wil laten zien, dat doe ik in mijn volgende post.

Liefs, Ingrid


You have read this article Kerst with the title Christmas at home…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/12/christmas-at-home.html. Thanks!

No comment for "Christmas at home…"

Post a Comment