Merry Christmas…

De vakantie is begonnen en wij gaan heerlijk genieten van een aantal vrije dagen. We hebben gisteravond alvast de verjaardag van onze oudste dochter gevierd, zij wordt morgen 19 jaar! Gelukkig is ze morgen een deel van de dag  thuis, zodat we haar toch nog even in de watten kunnen leggen.

Zelf kreeg ik de afgelopen week ook een lief geschenk. Bij Eefie van de blog What’s in a day won ik de give away, ik kreeg een heel mooi huisje met nog een aantal verrassingen…ik ben er helemaal blij mee.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Eefie had alles met veel zorg ingepakt, dat maakte het allemaal nog mooier dan het al was.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Niet alleen kreeg ik het huisje en een heerlijk stuk zeep toegezonden, ook had Eefie er een aantal mooie hangers bijgevoegd voor in de boom.

Home & Lifestyle

Zoals je ziet past het huisje perfect bij het exemplaar dat ik al had. Gisteravond gaf het een heel sfeervol licht toen de waxinelichtjes in beide huisjes brandden. Mijn stoere Xmas is nu naar links verschoven, ik vind het persoonlijk een hele geslaagde combinatie geworden.

Home & Lifestyle

Dit is vermoedelijk mijn laatste post voor dit jaar. Ik blijf wel lezen hoor en als ik niet weg ben zal ik ook veelal reageren, maar op mijn blog zelf wordt even een break ingelast.

Home & Lifestyle

Wij gaan de komende twee weken doen waar we zin in hebben. De feestdagen brengen we deels met familie en vrienden door, maar er zijn ook momenten voor ons gezin alleen…een sfeervolle kerstfilm kijken, niet al te veel maar wel lekker eten en genieten van elkaar.

Ik wil jullie allemaal, blogsters en volgers, ontzettend bedanken voor alle lieve woorden en prachtige posten van het afgelopen jaar. Ik hoop dat het nieuwe jaar weer een mooi blogjaar mag worden, waarin net als in 2013 niet alleen oog is voor interieur en inspiratie, maar ook wordt omgekeken naar degenen die het moeilijk hebben.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een heel gezond en gelukkig 2014!

Home & Lifestyle

Liefs, Ingrid

You have read this article Give away / Kerst with the title Merry Christmas…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/12/merry-christmas.html. Thanks!

No comment for "Merry Christmas…"

Post a Comment