Kruik in de verf…

Al een tijd was ik op zoek naar een mooie pot om het idee van Monica van Het Moonhuis op uit te kunnen proberen. De daarvoor nodige muurvuller had ik al in huis.

Vorige week had ik het geluk om tegen een mooie kruik aan te lopen, bij de kringloop gevonden voor enkele euro's. Het model was helemaal naar mijn zin, alleen de groene kleur wilde ik graag anders.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Eenmaal thuis begon ik te twijfelen of ik deze kruik nu wel zo geschikt vond voor dit project. De ringen die heel licht over de kruik heen lopen, zouden door de muurvuller verdwijnen en dat vond ik eigenlijk wel jammer.

Aangezien de metamorfose van de cloche mij heel goed bevallen was, besloot ik de kruik niet met muurvuller te bewerken, maar op dezelfde manier te behandelen als de cloche. De kruik is drie keer in de krijtverf gezet en daarna ben ik weer met bakmeel aan de slag gegaan. Dat laatste ging deze keer iets lastiger, maar aangezien je er toch elke keer weer overheen kunt gaan met een dun laagje verf en daarna weer een nieuwe poging kunt wagen op de plekken waar dat nodig is, bleef ik volledig zen ;-).

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik ben ook nu weer heel tevreden met het resultaat, de kruik heeft een mooi plekje in de kamer gekregen.

Een fijn weekend allemaal!

Liefs, Ingrid

* Ben je nog op zoek naar bijzondere kerstkaarten? Neem een kijkje in mijn kaartenwebshop (klik)! Ook voor kaarten in een andere categorie kun je hier heel goed slagen!
You have read this article Woonaccessoires / Woonkamer with the title Kruik in de verf…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/12/kruik-in-de-verf.html. Thanks!

No comment for "Kruik in de verf…"

Post a Comment