Gifts…

De afgelopen dagen ben ik heerlijk in de watten gelegd en eerlijk gezegd is mij dat best goed bevallen. Maar geven vind ik minstens net zo leuk als ontvangen en gelukkig heb ik beiden mogen doen.

Allereerst ons Sinterklaasfeest! Ondanks overvolle agenda’s lukte het ons uiteindelijk toch één gaatje te vinden in de vorm van een Sinterklaaslunch, afgelopen zaterdag. Doordat onze dochters meestal moeten werken of competitiewedstrijden hebben, zitten we op een zaterdagmiddag eigenlijk nooit met z’n vieren voor een lunch aan tafel, maar het was voor herhaling vatbaar…de gedichten waren kostelijk (en ontroerend) en de cadeaus vielen in de smaak.

Van Sinterklaas kreeg ik dit mooie woonblad vol inspiratie (te koop in de winkels maar ook te winnen met de give away van Gerry van de blog Merel-Viool). Ik heb er al een paar keer door heen gebladerd maar wil de komende dagen nog een moment kiezen om de reportages in alle rust te bekijken. Verder kreeg ik een mooi boek en is er nog een derde verrassing onderweg, maar deze was per abuis in de studentenkamer van onze oudste dochter blijven liggen…ja, ook daar was Sinterklaas dit jaar langs geweest om iets af te geven :-).
 Home & Lifestyle
Verder deed ik dit jaar weer mee met de kerstswap, volgens traditie georganiseerd door Lynda (Lynda, bedankt hiervoor!). Marijn van de blog Noord-33 was aan mij gekoppeld en van haar kreeg ik een paar weken geleden een enveloppe vol cadeautjes, die met aandacht waren ingepakt.

Omdat ik nog zó gewend was aan de spanning van de andere jaren, waarbij we pas tegen de kerst mochten kijken wat er in zat, moest ik van mijzelf minstens wachten tot de kerstboom hier stond. Gisteren heb ik de pakjes geopend. Ik heb Marijn overigens wel meteen laten weten dat haar cadeaus goed waren aangekomen…toen  heb ik haar bedankt en bij deze Marijn, nogmaals hartelijk dank voor je lieve geschenken.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Van Marijn kreeg ik een uitvouwbare papieren kerstboom, masking tape, een stempelkussen met bijhorende stempel en een paar stoere kaarten. Bijgevoegd had Marijn ook nog een lieve “HAPPY 2014” kaart, met daarin haar geschreven wens voor het nieuwe jaar.

Mijn swap heb ik ruim een week geleden verzonden, ik heb er nog niets van vernomen. Ik hoop uiteraard van harte dat het pakje goed is aangekomen.

Ik wens iedereen een hele fijne dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Kerst / Sinterklaas with the title Gifts…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/12/gifts.html. Thanks!

No comment for "Gifts…"

Post a Comment