Give away Home & Lifestyle…!!!

Om mijn 200 volgers (inmiddels zijn het er 209) en mijn 100e post te vieren bij deze weer een feestelijke give away!! Het is nog niet zo lang geleden dat ik mijn vorige give away heb georganiseerd, maar het is zo hard gegaan met mijn volgers, dat ik het gevoel heb dat ik van de ene naar de andere give away vlieg! Maar nu ik zelf ook twee keer gewonnen heb en dus ervaren heb hoe leuk dat is, vind ik het nog leuker dan de vorige keer om een give away te organiseren, terwijl ik het toen ook al met zoveel plezier deed…geweldig om weer iemand blij te maken!

Voor mijn volgers die zich in de laatste weken hebben aangemeld bij deze een hartelijk welkom, ik vind het elke keer weer erg leuk een nieuw “gezicht” te zien! En uiteraard wil ik mijn trouwe volgers ook deze keer weer bedanken voor al jullie gezellige bezoekjes en lieve reacties...dat maakt het bloggen heel erg leuk!

Voordat ik ga vertellen wat je kunt winnen, wil ik Claudia van Bo Butiek en Helena van Passione Helena eerst heel hartelijk bedanken voor de awards die ik vorige week van hun kreeg. Hun motivatie om mij de award te geven, was…

Claudia:…ze maakt zulke sfeervolle foto’s

Helena:…omdat Ingrid een hele mooie blog en foto's heeft... en altijd trouw bij mij op bezoek komt.

Heerlijk om te lezen…! Lieve meiden, ik ben erg blij met  jullie awards en lovende woorden! Aangezien ik heb gezien dat er al heel veel awards zijn uitgedeeld en ik de keus steeds moeilijker vind, geef ik de awards niet door…maar weet dat ik het heel erg waardeer!

Nu naar de prijs van mijn give away…!

Home & Lifestyle
Dit keer kun je het boek “Zuid-Franse streekgerechten” van Seasons winnen, 208 bladzijden dik en vol met Zuid-Franse recepten "doortrokken van zon, aarde en knoflook". Behalve de recepten, waarbij alle onderdelen van de maaltijd aan de orde komen, is het boek ook voorzien van prachtige foto’s! Aangezien wij onze zomervakantie gaan doorbrengen in de Provence, leek mij dit een toepasselijk “Home & Lifestyle” geschenk.

Home & Lifestyle

Voor deze give away gelden de volgende regels:

- als je een berichtje achterlaat op deze post, ben je verzekerd van deelname en krijg je één lot…

- als je een berichtje achterlaat op deze post en volger  bent of volger wordt (voor mij zichtbaar bij mijn volgers in de rechterkolom van mijn blog),  ben je verzekerd van deelname en krijg je twee loten!

  Home & Lifestyle

Je bent dus niet verplicht om volger te worden, het verhoogt alleen wel je kans op het winnen van deze give away! En uiteraard stel ik het ook deze keer weer op prijs dat je met de bovenste foto van deze post op je eigen blog een link plaatst naar deze give away, maar ook dat is geen verplichting! Iedereen mag meedoen – binnenland, buitenland, anoniem – je bent van harte uitgenodigd om je in te schrijven!!

Dat kun je doen tot en met zaterdag 29 mei aanstaande, een dag later maak ik de winnaar bekend!

Veel succes!

You have read this article Give away with the title Give away Home & Lifestyle…!!!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/05/give-away-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Give away Home & Lifestyle…!!!"

Post a Comment