Mijn aankopen op de Pinksterfair...

Zoals beloofd laat ik jullie bij deze mijn aankopen op de Pinksterfair even zien…! Als je mijn foto’s van de fair van een eerdere post hebt bekeken, begrijp je wel dat het de hele dag keuzes maken was…er stonden zoveel leuke spulletjes!! We hebben een andere keer zelfs gehad dat we tijdens ons bezoek aan de fair tussentijds naar de auto moesten omdat het niet meer te tillen was, maar dit keer hebben we het best rustig aan gedaan. Ik was er overigens  niet minder blij mee, want  een paar van mijn aankopen stonden al een tijd op mijn wensenlijstje.

Home & Lifestyle 
Wat een heerlijk sfeertje en het weer werkte ook zo ontzettend goed mee. Alle dagen heeft de zon boven Slot Zeist staan stralen!

Home & Lifestyle
Mijn eerste aankoop op de fair was deze broodplank van HK Living. Deze plank heeft een klein formaat, maar dat wilde ik juist graag…!
    Home & Lifestyle
Dit dienblad ging ook mee…ik heb er al een paar leuke onderzetters van, waarmee ik dit dienblad mooi kan combineren.

Home & Lifestyle
En één van mijn grootste wensen was een spuitfles! Ik was al een paar keer langs de betreffende stand gelopen en telkens twijfelde ik…maar uiteindelijk heb ik de fles toch genomen!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Home & Lifestyle      

Nog even iets anders…aanstaande zondag maak ik de winnaar van mijn give away bekend!! Wil je graag meedoen en heb je nog geen reactie achtergelaten bij de betreffende post, dan kun je dit vandaag en morgen nog doen!

Een heel fijn weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Pinksterfair with the title Mijn aankopen op de Pinksterfair.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/05/mijn-aankopen-op-de-pinksterfair.html. Thanks!

No comment for "Mijn aankopen op de Pinksterfair..."

Post a Comment