Winnaar give away Home & Lifestyle…

Het is zover…ik ga de winnaar van mijn give away bekend maken!! Wat is het trekken van het winnende lot toch altijd spannend…ik gun het iedereen en ben telkens zo benieuwd wie ik blij mag gaan maken!! Er kwamen veel reacties binnen (ook van nieuwe volgers, voor jullie allemaal een bijzonder warm welkom op mijn blog), dus super leuk dat de prijs zo goed in de smaak is gevallen! ! 

Mijn jongste dochter heeft de trekking verricht! Zij trok een lot en …

The winner is…

IMG_4232

Michaja van de blog


Lieve Michaja, van harte gefeliciteerd met het winnen van dit mooie boekwerk!  Ik vind het zó ontzettend toevallig dat mijn dochter juist jouw lot er tussenuit haalde, want je woont in de Provence en je bent een paar dagen geleden jarig geweest, zodat dit ook nog eens als een extra cadeautje in de bus komt vallen!!

Ik stuur het cadeautje niet op, maar kom het wel even brengen ha ha!! Ohhh….wat zou ik dat graag doen, maar de afstand is mij toch net wat te ver hoor hi hi!! In de zomer gaan we wel die richting op, maar ja…dan moet jij nog zo lang wachten…laten we dat maar niet doen!

Dus Michaja, wil je mij je adres laten weten, dan stuur ik het deze week nog naar je toe! Je kunt je gegevens sturen naar homelifestyle01@gmail.com!

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedoen, voor alle lieve en enthousiaste reacties en een hele fijne week gewenst!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Give away with the title Winnaar give away Home & Lifestyle…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/05/winnaar-give-away-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Winnaar give away Home & Lifestyle…"

Post a Comment