Tuin aan het water…

De foto's van Rome laten nog even op zich wachten, want in een eerdere post had ik ook al beloofd  jullie mee te nemen naar het water aan de achterzijde van onze tuin. Ik wissel de komende tijd de posten over Rome gewoon lekker af met posten over huis en tuin...zo hou ik er ook een beetje variatie in...

Zoals ik al eens eerder aangegeven heb, wonen we in een normale hoekwoning, maar geeft onze tuin aan het water het huis iets extra’s…daarom ben ik er ook zo aan gehecht!  Deze foto’s zijn eind april genomen, toen de tuin nog vrij groen was en ik nog geen zomerbloeiers had gekocht!

Home & Lifestyle
Zie je achter onze tuintafel het lichte tegelpad naar het vlonderterras lopen? Als je goed kijkt, zie je dat je vóór de betonnen bielzen en het vlonderterras rechts naar beneden kan…! Dat doen we straks…eerst lopen we rechtdoor!

Home & Lifestyle

Als ik het "hoge" vlonderterras op wandel en naar links kijk, is dit het uitzicht…

Home & Lifestyle
en als ik naar rechts kijk, word ik hier op getrakteerd. Er is nu weinig leven te bekennen, maar er zwemmen vaak eenden en waterhoentjes…!

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
 

Zo, nu nemen we de trap naar het lage vlonderterras dat zich beneden bij het water bevindt! Dit terras is niet zo groot maar wel knus…de bakken met buxusbollen zorgen voor een natuurlijke scheiding tussen water en land!

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
 

Beneden op het terras zie je links het hoger gelegen vlonderterras liggen waar we zojuist stonden…aan het oranje koord dat je vaag aan de boom vast ziet zitten, zit ons bootje vastgesnoerd! Mijn dochters wilden zó graag een boot, maar toen ie er eenmaal was, was na de eerste zomer  het nieuwe eraf.  Nu ligt de boot er meestal voor de sier…en vol met water...

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
De tuin hebben we in 2001 aan laten leggen en het was een rib uit ons lijf, maar we hebben er nooit spijt van gehad! Elk jaar en elke keer is het volop…

…genieten!

Een fijne dag...de volgende post gaat over Rome!

You have read this article Tuin with the title Tuin aan het water…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/05/tuin-aan-het-water.html. Thanks!

No comment for "Tuin aan het water…"

Post a Comment