Let it snow...

Als we net zo’n winter krijgen als vorig jaar, dan staat ons nog een prachtige witte wereld vol sneeuw te wachten. Hoewel ik helemaal niet zo’n sneeuwliefhebber ben, heb ik vorig jaar enorm genoten van wandelingen hier vlakbij op de dijk, waarbij we ver van ons af over de weilanden konden kijken en alles wit en wazig was.

Collage hyacint

Ik kreeg er ook na een aantal weken geen genoeg van, het bleef die winter zo mooi liggen en ook in de tuin was het een prachtig gezicht!

Ik weet niet hoe ik dit jaar het eerste sneeuwvlokje ga ervaren, maar in huis maak ik – sneeuw of geen sneeuw - al een klein sprongetje naar het voorjaar. In de glazen vaas staan hyacinten, voorzien van een laagje sneeuw maar eenmaal in bloei ook een voorteken van een nieuw seizoen dat na de winter op ons staat te wachten.

Sneeuw of geen sneeuw, ik laat het gewoon over mij heen komen en maak mij er niet druk om…GENIETEN is tenslotte het toverwoord en als je er open voor staat, kan dat naar eigen invulling in alle seizoenen... 

Lieve groet, Ingrid

You have read this article winter with the title Let it snow.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/let-it-snow.html. Thanks!

No comment for "Let it snow..."

Post a Comment