Het cadeau en herfstbonbons…

Allereerst wil ik jullie ook namens mijn dochter Marcella heel hartelijk bedanken voor alle lieve felicitaties die ze voor haar verjaardag van jullie heeft gekregen. Echt geweldig! Ze heeft ze allemaal gelezen en moest vooral lachen om de nieuwsgierigheid van een aantal dames naar de cadeaus....waarschijnlijk uit herkenbaarheid omdat ze zelf ook behoorlijk nieuwsgierig is hi hi!!

Marcella is stapelgek op make-up. Zoals ik veelal op woonblogs te vinden ben, zo surft zij over de hele wereld naar de crème de la crème onder de make-up met als gevolg dat TNT ook nog wel eens een pakketje aan huis bezorgt dat ze per boot vanuit een ander werelddeel heeft laten aanrukken. Dus kreeg ze voor haar verjaardag een internationale make-up bestelling uit Duitsland (daar wist ze vooraf al van) maar was er ook nog een groot vraagteken...HET cadeau. Mega nieuwsgierig was ze...!



HET cadeau...(en daar is ze héél erg blij mee)....is een workshop proffesionele visagie, verzorgd door Angela van Eck, bekend van een column in de Beau Monde. Tijdens deze workshop van 3 uur krijgt ze theorie (is amper nodig, want ze weet al heel veel...deze zomer vertelde ze de dame in de Mac - make-up - store in Marseille precies wat ze moest hebben, als de dame het niet wist, vulde Marcella haar haarfijn even aan en zag ik de betreffende dame met de ogen draaien, verbaasd over de aanwezige kennis) en mag ze zich uitleven op een 4 meter lange make-up bar, waarna er uiteindelijk ook nog eens een mooie foto van haar wordt gemaakt! Niet verkeerd hè...als cadeautje voor je 13e verjaardag!! De workshop is voor twee personen, dus zus Lisanne mag ook mee...en ik ben chauffeur :-(. Als ik tegen die tijd foto's heb en toestemming krijg om ze hier te plaatsen, zal ik jullie laten meegenieten oké?

Nu wil ik jullie laten meegenieten van een een doosje heerlijke herfstbonbons, die ik laatst tijdens ons bezoek aan Intratuin Barneveld (zie mijn post Woonwinkelroute Espeterhoeve)  mee nam. Erg leuk om te fotograferen maar nog leuker om op te eten

Home & Lifestyle

Nu de dagen kouder worden en het buiten vaak nat en grijs is, maken we het binnen gezellig…met kaarsjes maar ook met iets lekkers bij de thee.

Home & Lifestyle
 
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
  
Deze bonbons in herfstuitvoering passen dan ook prima in dat plaatje…

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle


Omdat ik de bonbons vast wilde leggen, was er hier de afgelopen weken nog niets van gegeten. Dat is voor manlief – een ware bonbonliefhebber – een heel knap kunstje, maar toen de bonbons eenmaal bij hem (en de meiden) in beeld kwamen, was het snel op. Uiteraard had ik vooraf wel even een voorproefje uitgevoerd…!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Genieten / Herfst with the title Het cadeau en herfstbonbons…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/het-cadeau-en-herfstbonbons.html. Thanks!

No comment for "Het cadeau en herfstbonbons…"

Post a Comment