Give away Home & Lifestyle…

Laatst gaf ik aan – toen ik mijn 150e post plaatste – dat ik nog even zou wachten en bij 300 volgers een give away zou organiseren. Eigenlijk is dat nog steeds de bedoeling, maar toch gaat ie er nu al uit…er zit nl. een klein kerstgeschenkje bij en die wil  ik natuurlijk wel op tijd verzonden hebben!

Vandaar een vervroegde give away…om mijn 150e post te vieren, alvast een beetje voor het behalen van 300 volgers en om één van jullie heel erg blij te maken!! Een tegenprestatie voor al die keren dat jullie mij blij maken met jullie mooie posten en al jullie lieve en warme reacties…heel hartelijk dank daarvoor, ik geniet hier elke dag en ben nog steeds ontzettend blij dat ik vorig jaar met bloggen begonnen ben!!

In deze give away zit een lief buikkannetje, heel sfeervol met een bos bloemen maar ook erg mooi om zo ergens neer te zetten

Home & Lifestyle  
Home & Lifestyle

Daarbij een mooi sauskommetje en een zakje met potpourri (komt van de kerstafdeling van IKEA)…voor een heerlijk geurtje ergens in huis!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Wat moet je doen om deel te kunnen nemen:
- zorg allereerst dat je volger bent of volger wordt (zichtbaar bij mijn volgers in de rechterkolom van mijn blog).

Laat vervolgens een reactie achter bij deze post, zodat ik weet dat je mee wilt doen. Natuurlijk mag je met onderstaande foto ook een link op je blog plaatsen!

IMG_1165

Je kunt reageren tot en met 4 december aanstaande, een dag later - als Sinterklaas zijn verjaardag viert - maak ik de winnaar bekend!

Veel succes!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Give away with the title Give away Home & Lifestyle…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/give-away-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Give away Home & Lifestyle…"

Post a Comment