Er op uit en een gewonnen give away…

Gisteren was het weer zover…ons jaarlijkse bezoek aan de Country & Christmas fair in Haarzuilens. Inmiddels is dit de zesde of zevende keer, maar we blijven het alle drie een feest vinden om er naar toe te gaan!

IMG_1454
Het was prachtig weer voor een dag in november, wel koud maar de zon scheen en dat maakte het een stuk aangenamer. Op de fair waren veel leuke accessoires, dit keer viel het mij op dat er veel met jute was gewerkt.

Home & Lifestyle Home & Lifestyle IMG_1457
We hebben drie maal een ronde op het terrein gelopen, natuurlijk afgewisseld met een bezoek aan La Place, waar we ons even konden opwarmen aan een kop thee en waar we heerlijk konden genieten van eerst een warme appelbol met vanillesaus en later een overheerlijk broodje.

In de namiddag zijn we weer vertrokken en reden we op de terugweg via Intratuin Barneveld naar de Espeterhoeve. Daar heb ik al eerder foto’s van laten zien, maar nu was alles in kerstsfeer en dat was wederom genieten. Ik kan nogmaals iedereen een bezoek aan deze boerderij van harte aanbevelen, net als de overheerlijke appeltaart!
  Home & Lifestyle Home & Lifestyle Home & Lifestyle Home & Lifestyle Home & Lifestyle Home & Lifestyle

Wat de aankopen betreft, heb ik mij aardig in weten te houden, tenslotte was ik een dag eerder al heel erg verwend met de gewonnen give away bij Ria van de blog It’s me! Kijk maar even mee…wat was dat een feest om uit te pakken zeg!
 Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik had alles maar  even in een schaal gelegd, want het waren zoveel pakjes! Allemaal voorzien van mooie hangers voor in de boom…sneeuwvlokjes, klokjes,  engeltjes, sterretjes, een paar mooie kaarten… op de foto’s is niet eens alles te zien! 

Hier komt dit jaar dus een RCT in huis…a Ria’s Christmas Tree, want reken maar dat al dit moois hier in de boom komt te hangen!

Ria, ik heb je per e-mail al laten weten heel erg blij te zijn met je give away, maar ook hier wil ik jou (en hemmes hi hi)  nogmaals heel, heel hartelijk bedanken!

Mijn aankopen van de fair zal ik een andere keer laten zien!

Een fijne weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Genieten / Give away with the title Er op uit en een gewonnen give away…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/er-op-uit-en-een-gewonnen-give-away.html. Thanks!

No comment for "Er op uit en een gewonnen give away…"

Post a Comment