Herfstkleuren…

Nu de storm van vorige week is verdwenen en de rust in de tuin is teruggekeerd, wil ik jullie graag een paar foto's laten zien van mijn tuin in herfstsfeer. Niet alleen de tuintafel bij het water heb ik aangepast aan de tijd van het jaar (voor de betreffende post, klik hier), ook de tafel dichtbij huis wilde ik in herfststijl brengen.  

De bij de herfst horende bolchrysant staat er inmiddels een aantal weken, de kleur van de bloemen steekt mooi af tegen het groen dat nog aanwezig is. De oliefles komt bij de Action vandaan, het is al een tijd geleden dat ik het kocht. De fles stond eerst binnen, maar de olie stinkt behoorlijk als het lont aangestoken wordt, vandaar dat de fles naar buiten is verhuisd.

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle
Op een herfsttafel kunnen pompoenen en heide niet ontbreken.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
  



IMG_1048b


Deze laatste foto heb ik een paar weken geleden genomen. Was de struik toen nog voorzien van mooie herfstkleuren, na de storm van vorige week zit er geen enkel blaadje meer aan...

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend…

geniet van waardevolle momenten!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Herfst / Tuin with the title Herfstkleuren…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/herfstkleuren.html. Thanks!

No comment for "Herfstkleuren…"

Post a Comment