Sfeer…

In huis vind ik sfeer heel belangrijk. Vaak is er niet eens zo heel veel voor nodig, het belangrijkste vind ik dat je ziet dat er met liefde wordt gewoond. Voor mij gaat dat altijd samen met een opgeruimd huis…ik kan pas echt genieten als de rommel verdwenen is.

Home & Lifestyle
Dit stukje kaa(r)s kreeg ik een tijd geleden zomaar cadeau van mijn jongste dochter. We brachten een bezoek aan woonwinkel de Potstal in Valburg en op een gegeven moment werd ik naar buiten gestuurd. Ze kocht dit van haar eigen zakgeld…nu ik er aan terug denk, smelt ik hier ter plekke weer…ik vond dat zo lief!!

Home & Lifestyle
Er ligt een taartschep onder…al is het geen taart, gezien de vorm van de kaars vond ik het toch wel grappig om de taartschep er onder te leggen.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
Momenteel staat dit alles op de salontafel…een ideaal plekje om telkens een ander sfeertje neer te zetten.

Home & Lifestyle


Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Sfeer…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/11/sfeer.html. Thanks!

No comment for "Sfeer…"

Post a Comment