Brugge…

Direct na de kerstdagen – die we heel relaxed doorgekomen zijn - zijn we voor een stedentrip vertrokken naar Brugge (België). We doen dat altijd graag met z’n viertjes…genieten van een andere omgeving en even wat extra aandacht voor elkaar als gezin.

Home & Lifestyle

Brugge is een bijzonder sfeervolle stad en met de kerstdagen is alles ook nog eens prachtig versierd. Op diverse pleinen waren kerstmarkten en  op de Grote Markt was een schaatsbaan aanwezig.

Een overnachting is in Brugge geen probleem…hotels zijn er volop en de ontvangst in ons hotel was bijzonder gastvrij en vriendelijk.  We hadden er een familiekamer met zowel appartement-faciliteiten (twee slaapkamers, een keukentje) als faciliteiten van het hotel (ontbijt)…het zag er prachtig uit en het was ook nog eens erg gunstig gelegen ten aanzien van het centrum!

Per paardenkoets, met City-Tourbusjes of met bootjes op de reien (kanaaltjes) kan Brugge verkend worden, maar wij hebben er voor gekozen al wandelend Brugge te verkennen. Brugge is niet groot en met een paar wandelroutes  daarom ook heel goed lopend te doen.

Geniet met ons mee…
    Home & LifestyleHome & Lifestyle Home & Lifestyle   Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Brugge is vooral bekend geworden als een historische stad met veel cultureel erfgoed. In de 19e eeuw werden veel gebouwen verfraaid en hersteld in neogotische stijl. De Brugse reien, de geschiedenis, de archeologische vondsten en de winkelstraten trekken dagelijks veel bezoekers naar de stad.

Home & Lifestyle            

Deze stad is wat ons betreft een absolute aanrader. Vanuit Nederland is Brugge per auto goed te bereiken en in de zomer is een bezoek aan het strand ook een optie, omdat het niet ver van zee gelegen is. Daar vonden wij het nu echt te koud voor, want al waren we er  goed op gekleed…we waren blij dat we zo nu en dan een warme kerk, een warme winkel of een warm café binnen konden gaan om even op temperatuur te komen.

Home & Lifestyle
Marcella en de Kerstman…

Home & Lifestyle
Vrolijke kerstetalages…

Nagenietend van een paar heerlijke dagen gaan we nu het jaar bijna afsluiten. Ik heb dit jaar enorm genoten van jullie blogs, van jullie bezoekjes, van jullie lieve reacties en van jullie hartverwarmende e-mails... en ik wil jullie daar dan ook heel, heel hartelijk voor bedanken! Ik wens jullie voor 2011 een bijzonder sprankelend jaar toe met veel gezondheid…en als ik dan net zoveel plezier aan het bloggen beleef als ik dit jaar heb gedaan, dan kijk ik reikhalzend uit naar 2011!

Home & Lifestyle

Tot gauw in het nieuwe jaar, waarin ik in mijn eerstvolgende post aandacht besteed aan mijn gewonnen give away van Charlotte uit Zweden! Gisteravond kwam de buurvrouw het pakketje afgeven, maar omdat de pakjes  zo ongelofelijk mooi ingepakt waren en ik de cadeautjes bij daglicht wilde fotograferen, heb ik gewacht met het uitpakken! Daar ga ik dus nu mee aan de slag…geweldig om met zulke mooie geschenken het jaar af te sluiten!!!

Voor iedereen…een hele fijne jaarwisseling...

and a HAPPY NEW YEAR!!

Veel liefs, Ingrid

You have read this article Genieten with the title Brugge…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/brugge.html. Thanks!

No comment for "Brugge…"

Post a Comment