Tafellamp…

Een paar weken terug kocht ik deze nieuwe tafellamp…dat wil zeggen, de voet want de kap was al in mijn bezit.

Home & Lifestyle
Bij gerenommeerde woonwinkels vind ik een soortgelijke voet vaak behoorlijk aan de prijs, maar bij L.B. vond ik het prijskaartje bijzonder aangenaam.

Home & Lifestyle
Dit stapeltje boeken ligt er al een hele tijd…ze zijn geselecteerd op de buitenkant, ik heb er nog steeds geen genoeg van.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ik twijfel nog over een andere kap…zo tegen de muur vind ik de kleur mooi uitkomen, maar de kast aan de linkerzijde is wit terwijl de kap crèmekleurig is. Maar wie weet laat ik het ook wel zo...

Een fijn weekend allemaal!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Interieur / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Tafellamp…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/tafellamp.html. Thanks!

No comment for "Tafellamp…"

Post a Comment