Styling table...

Een tijd geleden zag ik op een buitenlandse blog (ik weet niet meer bij wie) een hele mooie foto van een mooi gedekte tafel. Daarbij lag op de borden een zelfgemaakt servet van stof, waarop  een tekst was afgedrukt. Dat vond ik zo’n leuk idee dat ik er zelf ook mee aan de slag ben gegaan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Omdat ik eerst het idee had om er een kaart van te maken, waarmee familie, vrienden etc. voor een etentje zouden kunnen worden uitgenodigd, heb ik er Invitation op gezet, maar een tekst zoals bijvoorbeeld "Bon appetit" kan uiteraard ook...de mogelijkheden zijn talrijk.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Je ziet dat ik de foto’s al een paar maanden geleden heb gemaakt, toen ik nog een hortensiabloem uit de tuin kon plukken.

Home & Lifestyle

Ik heb er voor gekozen om een klein stukje stof rechts onder het bord vandaan te laten komen, maar je kunt ook een servet maken, die je opgerold in een servetring verwerkt.

Home & Lifestyle

Tot een kaart is het niet gekomen, maar misschien is het voor één van jullie wel ter inspiratie (voor kerst), je kunt er tenslotte alle kanten mee op!

Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid

Uitleg
Om de tekst op de stof te krijgen, heb ik eerst in een Word document het woord Invitation gezet. Vervolgens heb ik een stuk stof van A4-formaat met spuitlijm op een A4 papiervel geplakt. Daarbij is het belangrijk dat de stof op de hoeken van het papier goed vast zit en dat de stof glad op het papier wordt aangebracht. Misschien is het zelfs een goed idee om  de stof vooraf even te strijken. Nadat de lijm een paar minuten de tijd heeft gehad om stof en papier te hechten, kan het papiervel met stof in de printer worden gelegd en kan een printopdracht voor het eerder gemaakte Word- document worden gegeven. Na het printen trek je het papier direct voorzichtig los van de stof. Heel simpel en eenvoudig…maar eh…wel op eigen risico Glimlach!
You have read this article Genieten with the title Styling table.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/styling-table.html. Thanks!

No comment for "Styling table..."

Post a Comment