De kasteeltuinen van Arcen… (slot)


Al eerder liet ik jullie foto’s zien van het kasteel en de tuinen van Arcen. Maar aangezien ik nog meer foto’s had gemaakt – ook van dieren – wilde ik  jullie deze plaatjes niet onthouden.

b IMG_1836

b IMG_1849

b IMG_1850

Waar apen zijn is altijd veel bekijks, misschien omdat we onszelf er ook regelmatig in herkennenKnipogende emoticon!

b IMG_1860

b IMG_1866

b IMG_1873

b IMG_1868

b IMG_1882

Op de één of andere manier fotografeer ik vaak insecten terwijl ik het niet eens zo in de gaten heb. Op de foto hierboven zie je ook een heel klein insect

b IMG_1875

b IMG_1907

b IMG_1904

b IMG_1885

Mocht je ooit de Kasteeltuinen in Arcen bezoeken, vergeet dan niet even naar het plaatsje zelf te lopen dat een paar honderd meter verderop ligt. Daar vind je een ijssalon met overheerlijk ijs in alle smaken...zóóó lekker!! Tegenover de ijssalon zat trouwens een leuk ogende woonwinkel, maar deze was helaas tijdens ons bezoek gesloten.

Een fijn weekend allemaal!!

Lieve groet, Ingrid 

P.S. Zoals uit één van de reacties is gebleken kun je de Kasteeltuinen van Arcen nu niet meer bezoeken. In april 2012 worden de tuinen weer geopend voor publiek. Ook de ijssalon heeft zijn deuren inmiddels gesloten.
You have read this article Er op uit / Genieten / Tuin with the title De kasteeltuinen van Arcen… (slot). You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/de-kasteeltuinen-van-arcen-slot.html. Thanks!

No comment for "De kasteeltuinen van Arcen… (slot)"

Post a Comment