Dadeltak...

Vorige week woensdag ging ik met blogster Marjolijn (The Style of Miss M) gezellig samen richting Valburg. We brachten daar eerst een bezoek aan Nouveau Vivre, om kerstkaarten uit mijn kaartencollectie te brengen voor de verkoop, maar ook om te genieten van al het moois in de winkel.

Bij Nouveau Vivre ging ik niet met lege handen naar buiten, ik kocht er o.a. een dadeltak.

Home & Lifestyle

Daarna gingen we door naar De Potstal in Valburg, waar we Corine (Thuis), Hetty (Faire un songe) en Lia  (I found my home) voor het eerst zouden ontmoeten. Natuurlijk is dat spannend, maar aan de andere kant ook vertrouwd want je weet best al veel van elkaar. Omdat De Potstal open huis hield, konden we in de keuken aanschuiven voor een kop koffie of thee en zo kwamen de eerste gesprekken op gang.

Daarna hebben we in de buurt genoten van een lunch en genoten van elkaars gezelschap. Ik vond het heel bijzonder (bedankt meiden!) en wat mij betreft is het absoluut voor herhaling vatbaar!


Een fijne week allemaal!

Lieve groet, Ingrid

* Van 21 t/m 26 november 2011 geldt voor de gehele kaartencollectie: 6 kaarten halen = 5 betalen. Iemand een setje kaarten cadeau doen met Sinterklaas of met kerst is trouwens ook een (origineel en leuk) idee!! De link naar mijn kaartenwebshop vind je hier. *
You have read this article Er op uit / Woonwinkels with the title Dadeltak.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/dadeltak.html. Thanks!

No comment for "Dadeltak..."

Post a Comment