Kaarslicht…

Nu de dagen steeds korter worden en de kaarsjes al vroeg in de avond - en soms zelfs al ‘s middags - aangestoken worden, heb ik de salontafel in de stijl van het seizoen gebracht.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Op het windlicht staat ‘Most Welcome Home… mooie woorden voor deze tijd van het jaar  waarin we vooral op binnen aangewezen zijn.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Ik ben een lente- en zomermens, maar toch…als ik op de bank zit met een warme kop thee kan ik hier ook enorm van genieten!

Ik wens jullie allemaal een fijne week!


Lieve groet, Ingrid


P.S. Mocht je op zoek zijn naar mooie kerstkaarten
in een landelijke stijl, klik dan hier!

Home & Lifestyle
You have read this article Genieten / Thuis / Woonkamer with the title Kaarslicht…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/kaarslicht.html. Thanks!

No comment for "Kaarslicht…"

Post a Comment