Mooie aankopen…

Zoals ik laatst al vertelde, kwam ik bij Nouveau Vivre en bij De Potstal niet met lege handen vandaan. Inmiddels zijn enkele aankopen verwerkt in een schaal, die ik op de eettafel heb neergezet.


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De dadeltakken en het gekrulde decoratiemateriaal komen bij Nouveau Vivre vandaan, de lichtgrijze bolletjes (ik weet de naam niet meer) kocht ik bij de Potstal.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

De dadeltakken waren bij aankoop nog helemaal groen, maar de dadels zijn inmiddels al aardig aan het verkleuren. De witte kaarsen heb ik onlangs vervangen door grijze exemplaren, dat vond ik net iets mooier staan.

De andere aankopen laat ik een andere keer aan jullie zien.

Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
  
P.S. Er zijn nog een aantal prachtige kerstkaarten op voorraad! Mocht je nog een bestelling willen doen, klik dan hier!
You have read this article Interieur / Woonaccessoires with the title Mooie aankopen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2011/11/mooie-aankopen.html. Thanks!

No comment for "Mooie aankopen…"

Post a Comment