Amaryllis…

Een paar weken geleden liet ik jullie details zien van een amaryllisbol, waarvan de bloemen nog niet uitgekomen waren. Inmiddels heeft de amaryllis flink uitgepakt. Een aantal van jullie gaven aan ook benieuwd te zijn naar detailfoto’s van de bloem…bij deze!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Dat de bol haar inhoud heeft prijsgegeven is duidelijk zichtbaar, ze is rimpelig geworden en voelt hol aan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

De amaryllis is één van mijn favoriete bloemen, maar dan wel in de witte variant. Ik heb nooit eerder een amaryllis zo vanuit een bol zien opgroeien, maar het is de moeite meer dan waard.

Je hebt er wekenlang plezier van, eerst decoratief als bol en later van deze mooie bloemen. Ik heb de bol nooit water gegeven, dus voor degenen onder ons zonder groene vingers is deze bol ook een echte aanrader!

Een fijne dag allemaal!

Liefs, Ingrid

P.S. Lieve meiden, enorm bedankt voor alle reacties op mijn vorige post...zelfs een stille volgster vroeg om haar adres, geweldig toch! Dat is de kracht van blogland...elkaar steunen als het nodig is!
You have read this article Bloemen with the title Amaryllis…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/02/amaryllis.html. Thanks!

No comment for "Amaryllis…"

Post a Comment