Anemoon…

Voor deze mooie kruikjes – die ik een tijd geleden bij de kringloop aantrof – kocht ik anemonen.

Home & Lifestyle
Op de één of andere manier is er sprake van een verwarde verhouding tussen mij en deze bloem :).

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Vaak is het blad al slap en verkreukeld, ook op de foto hierboven zie je dat terug, terwijl de bloemen net uit de winkel vandaan komen. Op de één of andere manier staan ze bij mij ook nooit lang, ik heb geen idee hoe dat komt!

Home & Lifestyle
Toch vind ik deze bloem in deze kruikjes wel mooi passen. 

Home & Lifestyle
Eens kijken of mijn liefde voor de anemoon groter wordt als de bloem opengaat :)!

Een fijne dag allemaal!


Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen / Woonaccessoires with the title Anemoon…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/02/anemoon.html. Thanks!

No comment for "Anemoon…"

Post a Comment