Bloemenzee…

Laatst kocht ik een flinke bos tulpen en hoewel ik het vaak een nadeel vind dat tulpen zo de vaas uit kunnen schieten, bleven deze lang mooi.

Home & Lifestyle
De stelen van de tulpen had ik zodanig kort gesneden dat de bloemen net onder de rand van de vaas zaten. Aangezien het een flinke bos was, kon ik de vaas er goed mee vullen.

Home & Lifestyle
Doordat de kern van de bloemen heel licht van kleur was,
leek het eenmaal uitgekomen net alsof er verlichting in was aangebracht!

Home & Lifestyle
Het leverde een flinke bloemenzee op, ik vond het een prachtig gezicht!

Home & Lifestyle

Ik wens je een fijne dag!

Liefs, Ingrid

***


Ben je door je voorraad heen, wil je graag iemand
 verrassen met een bijzondere en originele kaart of in voorjaarsstemming komen, klik dan hier
In de webshop vind je alle kaarten uit de collectie.

Home & Lifestyle
You have read this article Bloemen / Genieten with the title Bloemenzee…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/02/bloemenzee.html. Thanks!

No comment for "Bloemenzee…"

Post a Comment