Details in de keuken…

De linkerzijde van onze keuken zou ik ook nog laten zien, maar voor nu daarvan eerst enkele details. Toen het een paar jaar geleden daar nogal rommelig werd,  hebben we een extra plank gemaakt zodat ik mijn favoriete spulletjes wat meer kon spreiden.

Home & Lifestyle

 Niet dat het echt geholpen heeft…ik moet er nog steeds op letten dat het niet te vol wordt, 
want ik vind zoveel dingen mooi!

Home & Lifestyle




Home & Lifestyle

Less is more vind ik geweldig maar tot nu toe slaag ik er nooit in om het echt sober te houden. Blijkbaar past dat toch niet helemaal bij mij…

Home & Lifestyle

Bij het volgende kijkje in de keuken gaan we een plankje lager…

Een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Keuken / Woonaccessoires with the title Details in de keuken…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/02/details-in-de-keuken.html. Thanks!

No comment for "Details in de keuken…"

Post a Comment