Een witte wereld…

Begon het hier een uurtje terug heel voorzichtig te sneeuwen met kleine dwarrelende vlokjes, inmiddels wordt de wereld steeds witter en sneeuwt het steeds harder.

Home & Lifestyle
Als we straks een paar uurtjes verder zijn, zien we dit in de tuin misschien helemaal niet meer terug…

Home & Lifestyle
…dan is alles bedekt met een dikke laag sneeuw!

Home & Lifestyle
Ik vind het toch altijd wel een erg mooi gezicht hoor!

Ik heb mij voorgenomen om er niet meer op uit te gaan vandaag, het is mij vanmorgen al een paar keer in de rug geschoten dus het lijkt mij een goed plan om binnenshuis te genieten!
 
De kaarsjes zijn al aan, ik ga lekker een pot warme thee zetten!


Ik wens jullie een fijn wit weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Genieten / winter with the title Een witte wereld…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/02/een-witte-wereld.html. Thanks!

No comment for "Een witte wereld…"

Post a Comment