Spring…

Laatst kwam ik onderstaande foto’s tegen in mijn 'foto-archief'
Ik kreeg er spontaan lentekriebels van en ik weet ook wel waarom.

Home & Lifestyle
 Afgezien van het feit dat ik het heerlijk vind om buiten te leven vind ik het ook geweldig om bloemen te fotograferen en dat gaat nu eenmaal het best in de lente, de zomer en deels in de herfst…om de heel eenvoudige reden dat er dan volop bloemen zijn!

Home & Lifestyle
Ik heb het dan over bloemen in de tuin, in de berm of in een park
ik kan mij helemaal verheugen op de seizoenen die komen gaan!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

De temperatuur gaat al iets omhoog en de zon scheen de afgelopen dagen veelvuldig...

...we gaan de goede kant weer op !


Een fijne dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen / Genieten with the title Spring…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/02/spring.html. Thanks!

No comment for "Spring…"

Post a Comment