Aankoop brocante markt…

Zoals ik hier al vertelde, bezochten we tijdens onze vakantie in het Franse dorp een brocante markt. Het was een bescheiden markt, maar met uitzicht op zee en de zon voelend op onze huid een heerlijk uitje.

Iets groots kon ik niet kopen, omdat dan op de terugreis de kofferbak niet meer dicht zou kunnen, maar ik schatte zo in dat deze mangeldoek geen problemen zou opleveren :).

Home & Lifestyle

Eenmaal thuis kreeg het een plekje bij het andere doek, waar ik hier al eerder over schreef (echt leuk om te lezen!). De mangeldoek heeft verkleuringen in de stof, maar daar stoor ik mij niet aan.

De monogrammen staan voor de eerste letters van de namen van onze dochters, al had de volgorde eigenlijk andersom moeten zijn. Maar ook daar kon ik mij niet aan storen, daar scheen die dag het zonnetje te lekker voor :)!

Home & Lifestyle

Een mooie herinnering aan een heerlijke vakantie!!


Liefs, Ingrid

 P.S. Mocht je je nog willen aanmelden voor mijn give away, klik dan hier!
You have read this article Brocante / Frankrijk / Vakantie with the title Aankoop brocante markt…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/aankoop-brocante-markt.html. Thanks!

No comment for "Aankoop brocante markt…"

Post a Comment