Eenvoud…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Een aantal weken terug was ik weer eens bij de Potstal, waar ik deze twee kleine en eenvoudige tuinpotjes kocht. Ik had een plaatsje in de woonkamer in gedachten, maar uiteindelijk zijn ze op de tuintafel beland, wat misschien nog wel logischer is ook :).

Aangezien ik nogal van de kaarsjes ben, gebruik ik deze eenvoudige potjes als waxinelichtjes. Voor de komende tijd worden zomerse dagen voorspeld, dus dan hopen we er buiten tijdens warme avonden lang van te kunnen genieten.

Eenvoud en sfeer, vaak heb je niet meer nodig dan dat…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Liefs, Ingrid

P.S. Mocht je mijn give away hebben gemist en wil je graag meedoen, klik dan hier!
You have read this article Tuin with the title Eenvoud…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/eenvoud.html. Thanks!

No comment for "Eenvoud…"

Post a Comment