Give away Home & Lifestyle…

Omdat het aantal volgers inmiddels ruim over de 700 heen is en het in september alweer drie jaar geleden is dat ik met mijn blog begonnen ben, is het de hoogste tijd voor een klein feestje!

Maison Romantique

Maison Romantique
beide foto's: Maison Romantique

Ik ga deze keer niet uitwijden over hoe leuk ik het bloggen vind, hoe geweldig ik het elke keer weer vind dat jullie de moeite nemen om mijn posten te lezen en er een lieve reactie achter te laten waardoor ik het bloggen nog altijd als heel bijzonder en waardevol ervaar…dat weten jullie als het goed is al lang :)!!

Maar zonder jullie zou ik er nooit zoveel energie insteken, ik krijg er mede dankzij jullie mooie blogs zoveel inspiratie en genietmomenten voor terug : voor dat alles wil ik jullie bijzonder hartelijk bedanken!

Home & Lifestyle

Deze keer wordt het een geheel Franse give-away met voor de winnaar het Franstalige woonblad Maison Romantique en een heerlijk geurend, olijfkleurig stuk zeep!
 
Iedereen mag meedoen, geef in een reactie op deze post aan dat je deel wil nemen aan deze give away. Als je volger bent (of volger wordt), maak je dubbel kans. Natuurlijk vind ik het leuk als je een link plaatst op je blog door middel van onderstaande foto!

Everyone can join my give away, just leave a comment on this post! When you are follower of my blog, you have double chance to win. I would appreciate it very much, if you would link my give away to your blog!

Home & Lifestyle

De naam van de winnaar maak ik 14 september aanstaande bekend, de dag waarop ik mijn 3-jarig blogjubileum vier :) !!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!

Liefs, Ingrid



You have read this article Give away with the title Give away Home & Lifestyle…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/give-away-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Give away Home & Lifestyle…"

Post a Comment