Landelijk…

Voor de terugweg van onze vakantie in Zuid-Frankrijk hadden we een overnachting geboekt in een klein hotel vlakbij Dyon. Het hotel was enigszins verouderd en werd ‘s avonds niet bepaald fraai - lees  rood - verlicht (geen zorgen, we zaten echt op het juiste adres :)),  maar de kamer was schoon en de bedden lagen prima…dat was het allerbelangrijkste.

Home & Lifestyle

Het hotel was landelijk gelegen aan de rand van het dorp, met weliswaar aan de ene kant een industrieterrein met veelal grote meubelzaken maar met aan de andere kant bovenstaand uitzicht.

Naast het hotel stond een oud pand met hoge fraaie muren, dat mijn interesse wist op te wekken. Het zag er verlaten uit.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

De volgende ochtend, vlak voor vertrek, wilde ik op verkenning maar hoewel niet zichtbaar op deze foto liep hier een grote hond, waarbij ik geen risico’s durfde te nemen :). Verder dan hier bij dit hek ben ik dus ook niet gekomen, want zo stoer ben ik sowieso niet…kreeg mede dankzij die hond ter plekke dezelfde kriebels in mijn buik, die ik vroeger had toen we buskruit speelden en ik als kind mijzelf minutenlang vol spanning in de struiken verborgen hield.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Hoewel ik dus waarschijnlijk nooit te weten zal komen welke foto’s - en aangename of minder aangename verrassingen - ik achter deze muren (mee) had kunnen maken, leverde de minder mysterieuze buitenkant gelukkig ook nog aardige plaatjes op :).

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

P.S. 
* Er zijn al veel reacties binnengekomen op mijn give away, erg leuk! Bij deze een warm welkom voor alle nieuwe volgers die zich de afgelopen weken hebben aangemeld. Mocht je je nog niet voor mijn give away hebben aangemeld, dat kan nog steeds hoor :)!
** Wil je je voorraad kaarten graag aanvullen, kijk dan eens in mijn kaartenwebshop (klik hier).
*** Marry, je vroeg mij welke hortensia er bij mij in de tuin staat. Aangezien je je vraag via een anonieme reactie hebt gesteld, heb ik geen e-mail adres van je, vandaar dat ik het je hier even laat weten :). Het gaat om de Hydrangea Black Steel "Zsasa', een fraaie plant met mooie en grote bloemen.

You have read this article Frankrijk / Vakantie with the title Landelijk…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/landelijk.html. Thanks!

No comment for "Landelijk…"

Post a Comment