High tea…

Een tijd terug kreeg ik een mail van mijn lieve blogvriendin Madelief, waarin ze de ‘blogdames’ van vorig jaar wederom uitnodigde voor een high tea op haar tuin. Aangezien dat vorig jaar een hele bijzondere en gezellige happening was, zei ik daar uiteraard geen nee tegen.

De high tea voor dit jaar werd gepland op – zoals later bleek – de warmste dag van het jaar. Een verschuiving naar een week later leek een heel goed plan, maar deze keer werd veel regen voorspeld waardoor de high tea wederom niet door leek te kunnen gaan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Gelukkig hebben we dan altijd nog onze lieve Lia die een mooie woonwinkel (House of Seasons, zo heet ook haar blog) heeft en haar winkel voor de high tea van Madelief beschikbaar stelde.

Toen ik afgelopen zondagmiddag in de winkel van Lia arriveerde, trof ik hele gezellige dames en overheerlijke lekkernijen in een mooie winkel aan :). Madelief is inmiddels een expert in het organiseren van een high tea en de lokatie sloot daar uiteraard prachtig bij aan. Mocht je in de buurt van Rotterdam zijn, dan kan ik je adviseren om bij Lia langs te gaan. Er staan heel veel mooie (woon)accessoires en er is voor iedereen wel iets te vinden!

Ik vrees alleen dat je het dan wel zonder de overheerlijke scones, de bijzonder smakelijke walnoten/koffietaart en alle andere lekkernijen van de high tea moet stellen :)!

Een kleine impressie van de winkel

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Liefs, Ingrid



***
You have read this article Genieten / Vriendschap with the title High tea…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/high-tea.html. Thanks!

No comment for "High tea…"

Post a Comment