Franse brocante markt…


Home & Lifestyle

Als je aan Frankrijk denkt, denk je aan brocante en aangezien we op een publicatiebord zagen dat er elke dinsdag een brocante markt in het dorp zou worden gehouden, gingen we in de tweede week van ons verblijf samen op pad. Er stond geen tijd op het bord vermeld maar het was al begonnen toen we er ‘s morgens tegen tienen arriveerden.

Home & Lifestyle

Het was een bescheiden markt met 10 tot 15 kramen, maar de zon scheen en we hadden uitzicht op zee…helemaal goed dus. Ik vond de boeken op de eerste foto wel mooi, maar ik had er geen € 80,= voor over en in afdingen had ik geen zin.

Sowieso kon ik alleen maar gaan voor ‘klein brocante’, want als onze twee dochters en ik mee op vakantie gaan, levert dat steevast een volle kofferbak op…er kon dus op de terugweg ook weinig meer bij. Ik heb hier overigens nog wel iets gekocht…klein van formaat en leuk als herinnering aan deze vakantie. Uiteraard laat ik deze aankoop nog een keer aan jullie zien.

Home & Lifestyle

Na afloop hebben we een terrasje opgezocht waar we alle bezoekers van de brocante markt konden observeren onder het genot van een cappuccino en een kop thee. Als de zee dan zo dichtbij is en de zon zo lekker schijnt, heb je weinig meer te wensen…

Liefs, Ingrid
You have read this article Brocante / Frankrijk / Vakantie with the title Franse brocante markt…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/franse-brocante-markt.html. Thanks!

No comment for "Franse brocante markt…"

Post a Comment