Rondje tuin…

Meestal laat ik in mijn posten een klein stukje van onze tuin zien, maar deze keer doen we even een rondje tuin. De foto’s zijn allemaal genomen vanaf hetzelfde punt bij de achterdeur, als je naar links kijkt is dit het begin.

Home & Lifestyle

Het klopt niet helemaal wat ik zeg, nog verder naar links zit een kleine overkapping, maar dat moest toen ik deze foto's nam nog geschilderd worden, dus dat houden jullie dus nog tegoed.

Ik ben met de camera van links naar rechts gedraaid, waardoor de hele tuin in beeld komt. Bij elke volgende foto zie je een aansluitpunt van de vorige.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Rechts van de stoel op de foto kun je het tuinhekje openen, dat naar het kleine terras onder aan het water leidt. Aan de overzijde van het water (op het zichtbare stukje gras) worden nog wel eens honden uitgelaten, voor de rest zitten we vrij. Als we in de tuin zitten (en dat doen we vaak), kun je ons meestal hier achterin vinden, op het vlonderterras waar je de witte tuintafel ziet staan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

De tuin is jaren geleden door een architect uitgetekend en door een hoveniersbedrijf aangelegd, ze zijn er in totaal zes weken mee bezig geweest. Vooral de betonnen bielzenconstructie onder het vlonderterras kostte veel tijd. Maar dat heeft zijn vruchten absoluut afgeworpen, inmiddels zijn we elf jaar verder en genieten we er nog altijd van!

Ik wens jullie een zomers weekend, genoeg drinken hoor en hou het koel :)!


Liefs, Ingrid

You have read this article Tuin with the title Rondje tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/08/rondje-tuin.html. Thanks!

No comment for "Rondje tuin…"

Post a Comment