Decoratie in stoere pot…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Alweer een tijdje terug ben ik met deze stoere pot (die ik een aantal maanden geleden hier gekocht heb) aan de slag gegaan. Ik gebruik de pot uiteraard voor bloemen, maar ik vond het ook wel eens leuk om er een lang houdbare decoratie op te maken. Het liefst een beetje simpel, zonder al teveel toeters en bellen.

In de pot zette ik een stuk oase rechtop, zodat ik daar het mos goed op kon leggen, zonder dat het er in weg zou zakken. Overdwars legde ik enkele stoere takken en uit de tuin haalde ik een mooie hortensiabloem, die ik makkelijk in de oase kon steken. Aan de achterzijde verwerkte ik nog twee (nep)roosjes, voor net iets meer variatie.

Heel eenvoudig om te maken en ik heb er nog steeds plezier van!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen / Groen with the title Decoratie in stoere pot…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/decoratie-in-stoere-pot.html. Thanks!

No comment for "Decoratie in stoere pot…"

Post a Comment