Kastje kijken…

Ik zeg je eerlijk dat ik dit gedeelte van de woonkamer het lastigst vind om sfeervol in te richten. Het liefst zou ik de televisie in een klein laatje willen schuiven, maar dat gaat nu eenmaal niet. Gelukkig is model 'dikbuik' allang de deur uitgewerkt, maar toch

Home & Lifestyle
Dat de televisie schuin staat komt doordat we niet recht voor de televisie kunnen zitten omdat daar de broodkast tegen de wand staat. Recht tegenover de bank staat de vitrinekast, dus dat is ook geen optie. De televisie staat op een tv-meubel van I.kea, de kleur lijkt zwart maar is in werkelijkheid heel donkerbruin. Rechts hiervan zit de achterdeur naar de tuin.

Home & Lifestyle
Achter deze kan met hortensia zit de televisie-aansluiting. Niet fraai van uiterlijk, vandaar dat ik een poging heb gedaan om dit op deze manier weg te werken.

Home & Lifestyle
Naast apparatuur en een stoere krans liggen er in de tv-meubel uiteraard ook een aantal woonboeken. Na het fotograferen zag ik dat een paar woonboeken ‘op hun kop’ leken te liggen, maar dat is schone schijn. De boeken liggen met de voorkant naar boven, blijkbaar worden in het buitenland de titels op de ruggen anders geplaatst dan hier. In de letterbox liggen oude exemplaren van de Ariadne at Home, ik kijk ze nog regelmatig in voor inspiratie.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Dit windlicht van RM vond ik ooit voor een paar euro bij de kringloop. In de voet ontbreekt een heel klein stukje glas, maar niemand die het ziet. ‘s Avonds – en soms ook overdag – gaat hier vaak een kaarsje aan.

Home & Lifestyle
De plank boven de televisie vind ik nog altijd mooi, ik heb hier de afgelopen paar jaar ook amper iets aan veranderd en vermoed dat dit voorlopig ook wel blijft zoals het is. De witte wand zou ik wel heel graag van een kleurtje willen voorzien, maar als ik thuis ga stemmen verlies ik met 3 tegen 1...ik moet dus nog even geduld hebben ;).

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Mocht jij ook willen laten zien welk plekje de televisie in jouw kamer heeft gekregen, kijk dan ook even bij Leni van de blog Eeuwige Liefde/Amore Eterno. Van Leni kwam deze oproep, een leuk idee!!

Liefs, Ingrid
.
You have read this article Woonkamer with the title Kastje kijken…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/kastje-kijken.html. Thanks!

No comment for "Kastje kijken…"

Post a Comment