Voorjaarsstafje…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Dat het bloggen al veel bijzonders heeft gebracht, heb ik al eerder geschreven en ook vorige week mocht ik dat weer ervaren. Het begon maanden geleden met een gezamenlijke afspraak bij De Potstal en deze keer kwamen Corine, Hetty en ik bij Lia thuis. Ik blijf het apart vinden om bij iemand naar binnen te wandelen waar je nog nooit bent geweest, maar waarbij je toch weet hoe het er uitziet. En dat was genieten, want Lia heeft een prachtig ingericht huis.

Na een bak koffie en thee met heerlijke zelfgemaakte cake en een smakelijke lunch kwam na veel gezelligheid toch het moment dat we weer huiswaarts gingen. De verrassing was groot toen Lia ineens met een traktatie verscheen in verband met het vierjarig bestaan van haar blog. Het voorjaarsstafje  – uiteraard van Seizoen & Stijl – hoeft niet op water en kan dus in feite overal worden neergelegd. Hier kreeg het op de eettafel een mooi plekje tegen het krijtbord aan.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Een heel lief geschenk (nogmaals dank je wel Lia), ik heb het voorjaarsstafje inmiddels welgemeend omgedoopt in een vriendschapsstafje :).

Ik wens iedereen bij deze een fijne week, geniet van je dag en sta stil bij mooie en bijzondere momenten! Helaas lukt dat nu niet iedereen, ook medeblogsters maken de laatste maanden verdrietige en spannende tijden door. Gisteren kwam Hennie van Room17 met een naar en ook voor haar onverwacht bericht. Zo zie je maar dat de wereld ineens helemaal op zijn kop kan staan. Ik wil Hennie en iedereen die het nodig heeft heel veel sterkte toewensen!

Liefs, Ingrid
You have read this article Genieten / Vriendschap with the title Voorjaarsstafje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/voorjaarsstafje.html. Thanks!

No comment for "Voorjaarsstafje…"

Post a Comment