Sfeervol…

Het ronde dienblad op tafel stond er al weer een aantal maanden, de hoogste tijd om dat eens te veranderen. Dat laatste blijft leuk, het ziet er direct anders uit terwijl er soms maar zo weinig voor nodig is.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ik ging dus ook maar meteen voor een andere vorm. Dit vierkante zinken dienblad werd uit de voorraadkast gevist en samen met natuurlijke materialen en een glazen windlicht is dit momenteel onze decoratie op de salontafel. Zoals ik wel vaker een zwak voor iets heb, ben ik nu gevallen voor windlichten van dik glas. Met een waxinelichtje er in heel sfeervol, maar toch ook eenvoudig…helemaal mijn ding tijdens deze winterse dagen.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Hier is gisteren maar ook vannacht weer een aardige laag sneeuw gevallen. Ondanks dat het voorjaar en de zomer mijn favoriete seizoenen zijn, vind ik deze witte wereld toch ook wel heel erg mooi. Elke avond - voordat ik mijn nestje opzoek - doe ik alle verlichting in de woonkamer uit, om vervolgens nog een tijdje in het donker naar buiten te kijken. Bij een heldere sterrenhemel is dat op zijn fraaist, maar het heeft hoe dan ook iets magisch en ik kan het je van harte aanbevelen!

Ik wens je een hele fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Kaarslicht / Sfeer / Woonaccessoires / Woonkamer with the title Sfeervol…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/sfeervol.html. Thanks!

No comment for "Sfeervol…"

Post a Comment