Poste(s) France…

Laatst bedacht ik mij dat ik hier op mijn blog een paar van mijn kussens nog helemaal niet heb laten zien! Naar mijn mening hebben kussens een toegevoegde waarde in het interieur, alhoewel ik het soms ook ondingen vind omdat ze ook rommelig kunnen zijn (al ligt dat eigenlijk meer aan de gebruikers).

Home & Lifestyle
Dit is een kussen met een verhaal. Volgers die mijn blog al langer lezen, kennen het gedoe (klik) met de Franse spiegel die vorig jaar tijdens de zomervakantie op de terugweg van Frankrijk naar Nederland met een hoop denk- en vliegwerk (lees geduld van de andere leden van het gezin) de auto in moest. De betreffende spiegel had ik op de heenweg al in een mooie woonwinkel (M.aison du Monde) zien staan en werd op de terugweg tot grote blijdschap van mij bij diezelfde winkel gekocht en op de achterbank gepoot. Maar op de heenweg had ik dit kussen dus óók gezien...in de sale met nog maar enkele exemplaren in de schappen!

Wetende dat ik een paar dagen later in Frankrijk mijn verjaardag zou vieren en wetende dat ik thuis tijdens het inpakken van de koffers geen verrassingen tegen was gekomen, was ik wel zo gehaaid om een balletje op te gooien :). Om het risico niet te lopen dat het kussen op de terugweg al uitverkocht zou zijn, kreeg ik dus ter plekke in de winkel al een mooi verjaardagscadeau…lief hè ;)?

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Dit kussen op de bank is een kussen zonder een verhaal, dat mag ook wel eens een keer ;)! Gekocht bij H&M Home, waar je vaak hele leuke accessoires in de wooncollectie kunt vinden.

Een fijn weekend!

Liefs, Ingrid

P.S. Ik zie dat enkele woorden binnen deze post worden gelinkt aan een schreeuwerige pop-up. Dat heb ik zelf niet gedaan en daar baal ik nogal van. Ik heb het geprobeerd te verwijderen, maar dat lukt niet en ik zie dat het ook in mijn vorige post heeft toegeslagen. Mogelijk zijn ze bij jullie niet in beeld (dat hoop ik dan maar), heeft iemand hier ervaringen mee?
You have read this article Woonaccessoires / Woonkamer with the title Poste(s) France…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/postes-france.html. Thanks!

No comment for "Poste(s) France…"

Post a Comment