Nieuwe aanwinsten en meer…

Een aantal weken geleden ontving ik van Anita van de blog My way of living (klik) een hele mooie give away. Het blijft bijzonder om bij de post een pakket met cadeaus aan te treffen, dat iemand speciaal naar jou heeft gestuurd. Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinsten, ze kregen meteen een prominente plek in de kamer.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Deze prachtige hangers hangen aan de broodkast. Voorheen hingen hier een paar harten, maar dit is veel mooier.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Aan de andere kant van de kamer staat naast de vitrinekast het vogelkooitje, dat ik ook van Anita kreeg. In combinatie met het opstapje, de schoenmallen, de spuitfles en het houten luik vind ik het een mooi geheel!

Home & Lifestyle

Lieve Anita, ik heb je per mail al hartelijk bedankt voor je mooie give away, maar wil dat hier nogmaals doen. Het heeft door de kerst even geduurd voordat ik er een post over heb geplaatst, maar dat had met mijn enthousiasme niets te maken…ik ben er heel blij mee!

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

* Niet alleen kreeg ik nieuwe aanwinsten in huis, ook in mijn kaartenwebshop zijn nieuwe ‘aanwinsten’ te vinden! Enkele daarvan doen mij al verlangen naar de zomervakantie, maar we moeten nog even geduld hebben! Hieronder een impressie, klik hier als je alle nieuwe kaarten (deze keer allen blanco, dus veelzijdig in gebruik) in de webshop wil zien!
 
Blanco 15


Blanco 16


Blanco 17
You have read this article Give away with the title Nieuwe aanwinsten en meer…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/nieuwe-aanwinsten-en-meer.html. Thanks!

No comment for "Nieuwe aanwinsten en meer…"

Post a Comment