Een moment vol inspiratie…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Vorige week ben ik maar eens begonnen met het uitzoeken van de woonbladen. Ik vind meerdere woon- en niet te vergeten tuinbladen leuk, dus de voorraad loopt in de woonkamer door het jaar heen wel aardig op. Aangezien er ruimte moet komen voor de nieuwe jaargangen, verhuizen de bladen naar onze slaapkamer, waar één kastje helemaal vol met woonbladen staat…ook dat zou ik eens uit moeten zoeken, maar ik kan er zo moeilijk afscheid van nemen ;)!

Terwijl er beneden om mij heen nog diverse stapeltjes woonbladen liggen, heb ik zin in een kop thee. Ik kan de boel dan wel even laten voor wat het is, voor dat moment plof ik gewoon even heerlijk op de bank. En met al die woonbladen om me heen werd het een lang moment vol inspiratie…;)!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik wens je alvast een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

You have read this article Genieten with the title Een moment vol inspiratie…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/01/een-moment-vol-inspiratie.html. Thanks!

No comment for "Een moment vol inspiratie…"

Post a Comment