Aankopen pinksterfair…

Zoals ik in mijn vorige post al vertelde, was het afgelopen vrijdag jammer genoeg erg koud op de pinksterfair. Ik gaf ook aan dat we weinig aankopen hadden gedaan. Mijn eigen aankoop had ook niet direct met huis of tuin te maken, vandaar ook dat het niet echt in mij opgekomen was om de aankoop te laten zien. Maar ik had het kunnen weten…de nieuwsgierigheid onder een aantal van jullie was groot ;-).

Vriendin S. kocht haar enige aankoop - een huisnummer van keramiek - bij mijn favoriete stand van Babette huis- en tuindecoratie. Gezien de enthousiaste reacties op de mooie spullen op de foto’s van de vorige post, geef ik voor de zekerheid maar even aan dat Babette huis- en tuindecoratie ook een webwinkel heeft (klik).

Home & Lifestyle
Deze foto is vorig jaar genomen, toen de zon zich veelvuldig liet zien.

Mijn enige aankoop had ik na aankomst op de fair binnen tien minuten al in handen. Ik had er al eens vaker naar gekeken en besloot nu toch maar eens toe te slaan…een lederen armband met zelfgekozen clicks.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle 
Aangezien niet alleen ons interieur maar ook de meeste kleding van mij vrij naturel van kleur is, heb ik clicks gekozen die daar goed bij passen. De clicks zijn wisselbaar, dus mocht ik toch nog eens een ander kleurtje toe willen voegen, dan kan ik altijd nog op de website (klik) terecht. Ik heb de armband tot nu alle dagen gedragen, dat is voor mij een teken dat het een goede aankoop is geweest.

Vanaf vandaag zijn we weer volop aan het meeleven en duimen voor onze oudste dochter, zij gaat de tweede week van haar examens in. Deze week staan geschiedenis, Engels, wiskunde en Duits op haar programma en volgende week dinsdag sluit zij de examens af met het vak Management & Organisatie. 

Een spannende tijd, niet alleen voor haar maar voor iedereen die midden in de examens zit. Heel veel succes allemaal!!

Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Pinksterfair with the title Aankopen pinksterfair…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/05/aankopen-pinksterfair.html. Thanks!

No comment for "Aankopen pinksterfair…"

Post a Comment