Pinksterfair en uitslag give away…


Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Alle foto’s zijn gemaakt bij de stand van Babette huis- en tuindecoratie, mijn favoriet van de fair.

Het is al een aantal jaren traditie dat ik met twee vriendinnen in het Pinksterweekend de Pinksterfair in Zeist bezoek. We vinden dat altijd een ontspannen en gezellig uitje, in een sfeervolle ambiance bij het slot.

Dit jaar zat het duidelijk niet mee. Eerst moest vriendin H. door ziekte afhaken en eenmaal daar bleek het kouder en natter dan voorspeld. We hebben dit jaar ook weinig aankopen gedaan en het was rustiger dan de afgelopen jaren, toen de zon meestal volop scheen.

Eigenlijk komen we nooit voor half drie ‘s middags het terrein af, maar deze keer gingen we om 13.00 uur snel op zoek naar een lokatie in de buurt waar we in een verwarmde ruimte konden lunchen, iets dat op de pinksterfair niet mogelijk is omdat men daar rekent op mooi weer en er alleen buiten gegeten kan worden.

We lunchten in het centrum van Zeist bij L*okaal V*ictoria, een echte aanrader. Bij binnenkomst was het aangenaam warm en we hebben heerlijk gegeten. Dat was dan weer een voordeel van de kou op de fair…we hebben er – op zoek naar warmte – wel weer een leuk adresje bij ;-).  En ondanks de kou was deze dag ook deze keer weer ontspannen en gezellig.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Nu de uitslag van de give away! Zoals ik al eerder vertelde, was ik aangenaam verrast door de reacties van een aantal stille volgers…super leuk dat jullie ook hebben gereageerd!

In de Number Random Generator voerde ik het aantal deelnemers in en gaf ik de beslissende “enter”, zodat de winnares digitaal kon worden bepaald. Het gekozen getal kwam uit bij de anonieme reactie van Evy, die reageerde met de volgende woorden:

Ik ben een stille volger en laat niet zo vaak wat achter, maar nu ik die prachtige gave away voorbij zie komen, kan ik het toch niet laten! Bij de plaatjes die je laat zien uit het boek, denk ik met heel veel lieve en leuke herinneringen terug aan onze huwelijksreis vorig jaar! Bijna 2 weken door Italië getrokken en natuurlijk ook door Toscane! Uhm..wat ik eigenlijk wilde vertellen..ik doe graag mee met je gave away! En nog heel veel succes met je blog, ik geniet ervan! Hartelijke groet, Evy

Lieve Evy, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze give away…ik hoop dat je op deze manier je huwelijksreis weer een beetje mag herbeleven ;-). Wanneer je je adres naar mij mailt, stuur ik het boek zo snel mogelijk naar je toe!

Ik wil alle deelnemers van de give away bedanken voor de lieve en enthousiaste reacties en iedereen een heel fijn Pinksterweekend toewensen!

Liefs, Ingrid
You have read this article Give away / Pinksterfair with the title Pinksterfair en uitslag give away…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/05/pinksterfair-en-uitslag-give-away.html. Thanks!

No comment for "Pinksterfair en uitslag give away…"

Post a Comment